KeBeNe Children Home, Wienanda Penninkhof

Uitkijken naar of afzien van..

Hoeraa,, mijn blog is weer aangemaakt! Na heel wat vragen of ik ook weer een blog bij ging houden, heb ik toch maar besloten het wel te doen! Graag hoop ik jullie op de hoogte te houden van alles wat ik mee ga maken in Kenia.

Ik kijk best wel een beetje met dubbele gevoelens naar de reis die ik ga maken. Ik kan nog niet heel goed overzien wat ik allemaal tegen ga komen. Misschien gaat alles wel heel erg tegenvallen! Totdat ik gister mijn film van Peru weer eens ging terug kijken. Ik had spontaan super veel zin om weg te gaan en zou meteen het vliegtuig in willen stappen! Wat een mooie tijd heb ik toen beleefd en ik wil graag weer nieuwe dingen zien, genieten van het heerlijke weer, mensen ontmoeten en helpen en kijken wat de wereld, naast mijn eigen bijzonder mooie dorpje, nog meer te bieden heeft!

Nog precies 2 weekjes en dan staat het vliegtuig op mij te wachten. De voorbereidingen zijn zo goed als klaar en ik ga de weken in waarin ik afscheid ga nemen van vrienden, familie, werk, de meiden van gymnastiek en iedereen die ik nog vergeet. 2 weken waarin ik dus extra ga genieten van de 'normale' dingen die ik hier in Nederland heb, omdat ik niet weet of ik dat ik Kenia tegen kom: heerlijke aardappels met rode kool, een warme douche, mijn sportschool, een huisje, een weekend met vrienden en oliebollen!!!

Lieffs Wienanda

Reacties

Reacties

Henriet

Hooi Wienanda,

Ga extra van je familie, vrienden genieten deze 2 weken. Voor je het weet is het voorbij en ga je naar Kenia!! Ik ga je verhalen volgen!! Succes daar in Kenia!! :)

Henny

Leuk leuk leuk!!
Dat je weer 'n blog bij gaat houden!
Kunnen we weer van je verhalen en foto's genieten.
Sterkte deze komende weken bij het afscheid nemen.
Maar....... lang leve internet.... blijf je toch dichtbij!

wietske

Leuk om je weer te volgen!

Klaaske

Logisch hoor, dat alles een beetje dubbel voelt.... Wel super leuk,dat ik je weer kan volgen..

Bert, Janneke en kids

We gaan je volgen ! Leuk ! Veel plezier

Bettine

Lieve Wienanda!

Heel veel succes met de voorbereidingen en sterkte met afscheid nemen! ;) Ik zie je in januari weer en dan gaan we heeeel lang bijkletsen haha!

Geniet van Afrika, het is echt prachtig! :)

X

henriet en Heleen van Marle

nou Wienanda het schiet nu op van de week nog lekker uit eten met de fam Dekker en dan is het bijna zo ver.
we hebben even gekeken waar je heen gaat op de kaart, en iets daar onder ben ik op vakantie geweest super leuk was dat Jij gaat wel iets langer weg maar je ziet daar zeker hele mooie en indrukwekkende dingen geniet ervan ook al zul je ons en je vriendje af en toe missen je komt gelukkig weer terug. heleen was bang dat je niet meer terug komt, laat oma dat maar niet horen.

groetjes van ons

Dianne

Ik ga je volgeeenn! (:

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!